ute på surf



några snabba beslut och plötsligt satt vi i bilen. fulltankat, försiktigt possitiva, och mycket fokuserade på vinden i trädtopparna. ser tamt ut. vi kan taka jobbagobba med sin motorcyckel ute till försäljning för att vi palrade oss iväg. minst 6 timmar i bilen, för att kanska inte få surfa, brukar avskräcka. Men med dubbla agendor så var beslutet lätt. Vi kom hem med både lättare plånbok,fler fordon och blöt våträkt. speciellt tack till Ammy och Nilas som körde hem min bil, trotts den sena kvällen.

en sammanfattnign av filmen, är att vi behöver surfa mer om det ska bli nått njutbart att titta på.

/dansande pistolen

Kommentarer
Postat av: Joel

Bra film! Men motorcyklen, vart ä dänn?

2011-07-07 @ 20:41:45
Postat av: dansande pistolen

det blir också en film, jag ska bara bygga om järnet.

det är en yamaha xs 400från 82. det blir en tvåstegs raket. förs den enkla modifieringen (glasfiber fix och massa som ska bort och flyttas, sen plåt, och knacka fram lite snygga linjer.

2011-07-09 @ 00:11:40
URL: http://canterburytales.webblogg.se/
Postat av: Björn

Det var snygga grejer! Jag såg rycket i trädtopparna på mitt håll.

2011-07-10 @ 22:43:15
Postat av: T

Vilken heldag, bra att det blir lite uppryckning på brädaktivitetssidan. Släng upp en film eller åtminstone en bild på hojen så vi får se!

2011-07-14 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0