slött men tillfredsstälande

Öland, höst, vind. Jag hoppade i med min sommarvåtdräkt och klev upp med vintervåtdräkten. när jag guppade på vågorna tänkte jag, detta är ännu ett sätt att se när vintern kommer.
Det surfades mestadels på min fisk, eftersom vågorna var ganska slöa. sista halvtimmen i vattnet tog jag ändå min andra bräda. lite svårare, kanske, att fånga vågorna, MEN, den är så sjukt mycket snabbar "down the line" att jag skulle surfat den helatiden, jag hadde nämlligen helatiden problem att hinna ikapp vågen och fick mest soppsurf.
börjar faktiskt bli sugen på en ny bräda. Men det finns annat som ska köpas före.














slöa men tillfredsstälande from thomlenning on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Björs

Yeah! Bra surfat! Bra filmat! Jag blir peppad här! Snabbt kört också.

2010-10-27 @ 21:34:30
Postat av: Niell

Jepp,, bästa surfinlägget tror jag bestämt! riktigt fett. tror jag ska ge mig ut i böljorna nu rentav!

2010-10-28 @ 14:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0