What the frakk! Äntligen ett paket på posten!

Äntligen dök delarna till mitt vinterbygge upp. Transporten till Sverige var kanske inte ett skolexempel men delarna ligger helt rätt i min behovstrappa. Mat, tak, broms.
Är det nån annan som mekar i köket? Det är helt unikt bra. Man kan liksom kolla potatisen samtidigt som man justerar styrlager eller lindar ny styrlinda. Plopp in med en sås i mikron, tjoff spänn ett par bromsvajrar.
Rekommenderas. Gäller bara att ha tillräckligt stort kök/bred dörr.
Såhär såg det iallafall ut när det blev färdigt. Dubb fram och cyklocross bak kommer:
Gissa osten!
/Björn

Kommentarer
Postat av: dansande pistolen

jag har en kpopis som berättade att hans pappa klöv en cheva växellåda på köksbordet när han va liten. det var bra köksmek också tydligen. jag gissar på kvibiles blåmögel.

2010-11-24 @ 07:48:04
Postat av: Orm-Ove

kvibille - wiskyädel

Jag renoverade generator i hallen/köket i våras. Smidigt. De få gångerna jag spänt kedjan har jag gjort det i köket också.

2010-11-24 @ 08:18:46
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: Bingo G-sson

Jag kommer ihåg när Joel Ohlsson slipade plunscharna till bromsoken på hans 325im i morsans vask! 2000 våtslippapper och vatten. Jag trodde aldig på idén men fick ge mej. Oj vad han bromsade sen. Samma sommar som karln burnade bort flatspots på en hel uppsättning Bridgestone Potenza. Precis utanför morsans kök.



Kvibille är rätt.

2010-11-24 @ 18:18:13
Postat av: Björna

Ja du har rätt Nilas. Det är inte vackert med styrstammen. Lite väl race att vända på den dock. Får kika efter en rakare eller träna rygg.

2010-11-24 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0