Un Giro di Sporco Sud

Har ju helt glömt bort att reppa filmen om årets Giro som släpptes i början av månaden. Den är perfekt att kolla på så här i vintermörkret och kylan som omslutit oss. Den väcker fina minnen från vårens tävling och man blir jävligt peppad och åtminstone jag blir lite nervös inför nästa års upplaga:)

Det var en fin uppslutning från Thundercrew i år och alla av oss skymtar förbi nån gång i filmen. Kolla särskilt in Joels monsterskid vid 2:40 sträcket!
Njut av lite vår och glöm inte bort att hålla igång flåset under snowboardsäsongen för i April smäller det igen och jag räknar med en ännu större Thunder-trupp!

Un Giro di Sporco Sud - The Film from Martin Lang on Vimeo.

/Anders

Kommentarer
Postat av: Orm-Ove

fin film! och grattis igen. inte dags för falun snart nu på vintern?

Såg härligt ut, men jag är rätt säker på att min kondis inte kommer räcka till. vi får se. jag kör.

2010-11-30 @ 00:22:48
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: Björna

Nilattts..du får inte buuutsschöööra!

2010-12-06 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0