surf tillslut

Ölands premiär nu i helgen. Svärföräldrarnas sommar hus på södra öland sattes igång, vatten på, konservering av system borta. Prognosen såg försiktigt possitiv ut, tre blå stjärnor på windguru på lördagen. dessvärre verkade denna prognos ändra sig. besöken vid vattnet slutade många gånger i en bitter hemfärd. som den inbitne optimist jag är, hoppade jag ändå i när det såg ut att inte funka, men kanske ändå. Jag fick några upp och stå övningar, inget som ricktigt kan kallas att surfa. sedan upp till bilen. blandade en varmvattenkocktejl att ösa ner i dräkten, det byggde på sig! Jag hoppade i och fick ett sett på huvudet. padlade ut. låg fel på nästa set. Fick en ricktigt fin vänster, kanske det närmsta bottomturn jag gjort, på set nr 3, sedan blev det inga fler set.
spryafärgen som använts till brädsmycket va nog gammal och medtagen, men punkigt blev det ju.


Kommentarer
Postat av: Nilas

Yes! Fett. ThunderCrew körde på ganska hårt i tandådalens park idag, snöstormigt värre :) upplägg kommer!

Sprayen blev riktigt fet!



2010-04-02 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0