helhelg

en mycket bra helg. Lördagen bjöd på sol och värme. vi hadde ca 30 grader varmt på den trevliga inrättningen Fjärilshuset i hagaparken i stockholm, något som gjorde besöket där ännu mer exotiskt för oss lantisar var att några andra hadde hittat dit. fullt på bilparkeringen, huggsexa om plattserna och en sönderkörd cheva buss var följden av den stressen. barnvagnarna var trippelparkerade och antalet barn som försökte få godis och souvernirer var överväldigande. vissa vuxna var också helt urspårade.
Jag var även sjuk och hadde svårt att göra mig förstådd med min hesa stämma.




Söndagen gick i snowboardens tecken, jag mosade i mig 4 panodil och försökte glömma min förkylning. två glas läsk på det så gick det helt ok. Jag, Björn, Tobbe och Anders var representanter på dessa stockholms alper.
det skickades upp både 1:0r 3:or  5:or och en 6:a som vreds till. flottsbros park är ganska ok men de har lite problem med fart, 1:an måste gå perfekt med inledande spring för att ta sig över föersta hoppet, andra hoppet är inte att tänka på. andra snedhoppet kräver en perfekt landning i första och sedan ett rent skär in på hoppet. tyvärr blir det vissa problem. tobbe är den som lider mest av detta, men alla har svårt att komma tillräckligt långt, mycket störande när man tar så mycket fart man kan!
Björn lyckades bonka ner bonktunnan så den rulla till liftvakterna och Anders började få bra med luft under brädan.

Jag lan även meddela att jag dagen efter fick sota med mer ont i halsen och mer feber. men det var det värt.


/tasmoh

Kommentarer
Postat av: Bjärd

Sköna bilder sjuklo. Kul att du dök upp. Vi ses i Vrena skogarna för nästa shred!

2010-03-23 @ 20:12:47
Postat av: Nilas

surfat 1,5 timme idag. fick en knapp handfull okej vågor och kanske 3-4 som var värda att komma ihåg. Brainfreeze deluxe i 3-gradigt vatten.

snart blir det snowboard vill jag lova, bara man inte åker på ett Anton-överpepp o skadar sig ;)

2010-03-24 @ 00:22:56
Postat av: thomas

eller blir sjuk. det suger också. Stadium outlet i nyköping öppnar i morn föresten. äntligen!

gör ett surf inlägg nilsa, du får fotta dig själv när du är på en våg bara.

2010-03-24 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0