rapport från kvarnen

Projekt " jag ska bara" som Sofia kallar det, går frammåt med småsteg. Jag har haft brädan isår för att hålka ur den, det är gjort med både borr och sticksåg, men den kommer fortfarande bli tung. ca 7kg kanske, det betyder lite längre inpaddlingssträcka men ett bättre driv väl på vågen. trä är fortfarande kul att jobba med, men det tar ju lite längre tid att bearbeta.POWER-tools är ett måste!




lördagsmys i ryssbergen. ricktigt bra väder och kul häng. det grillades korv och övades framåtvolt. på det hela en icktigt solig dag. Anton körde kameran och var även tränare, mycket bra hintar. det känns som man skulle ge varan lite mer tipps, man vet ju inte hur det ser ut i luften själv, så då är det svårt att korrigera.



Jag har även gjort min dendu-logga som ska få pryda surfbrädan. bilden nedan är loggan i profil.
den kommer finnas med på Astor-ia brädan för allmän beskådan.
materialet var snabbt upplockat ur översta byrolådan i hallen, ett fenomen som nog alla känner igen. där hamnar ju alla nödvändigheter som inte harnån annan platts. ni kan här se, hovkratts, båtknap,klädnypa, armband, kopplingsplint m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0