Postkarte aus Frankreich

Här kommer en liten hälsning från min och Annas Frankrikeresa, bättre sent än aldrig.
Förutom att det hela tiden var ganska varmt så bjöd resan på det mesta i väderväg, storm och is, dimma, regn, snöfall med tillhörande whiteout och sol. På vägen ner dök Oscar Äng upp som gubben i lådan, han och Maja skulle vara nere och åka skidor i två veckor, men det är en helt annan historia. Matmässigt blev det en del vin och ost, annars så slog vi till på varsin racletteburgare, skumt värre. Les Arcs var OK och La Plange hade sjukt kul terräng, snön var så där i början av veckan, både i mängd och kvalitet, mot slutet blev det som tur var riktigt bra. Då vi inte äger någon kamera för rörlig bild kommer här istället några i stilla format, håll till godo.
/T

Kommentarer
Postat av: Nilas

Wow, vilka vidder! jag sitter här på regning värstkust o önskar jag kunde åka lite snowboard. Shit va roligt det skulle va.

2011-03-31 @ 15:23:54
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: Björn

Ja fyy fasen vad snyggt. Jag längtar till lite alp-åkning. Har de långa Dal-nedfarter i Franskland? Österrikes Talabfahrt-er är ju scweinigt kul. Senast i österrike med Nilsa och kyrkan var det många Talabfahrts med spräyar.



/Bj-ö-rn

2011-03-31 @ 20:20:47
Postat av: Björn

Ja fyy fasen vad snyggt. Jag längtar till lite alp-åkning. Har de långa Dal-nedfarter i Franskland? Österrikes Talabfahrt-er är ju scweinigt kul. Senast i österrike med Nilsa och kyrkan var det många Talabfahrts med spräyar.



/Bj-ö-rn

2011-03-31 @ 20:21:00
Postat av: dansande pistolen

uj uj uj! fräsigt värre. man lir ju lite avis på det där. vi får nog styra med nån gemensam alpresa snart. feta bilder!

2011-04-04 @ 10:47:51
URL: http://thundercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0