Ny cykel i stallet! Bianchi 928 C2C

Jag, Jenny och Anders hämtade upp nya pärlan på Jarla cykelsport igår. Lördagen bjöd på torrväder så jag kunde till och med ta några vändor fram och tillbaks på gatan. Sköönt!
Nu får den dock vila lite i lägenheten tills snö och grus försvinner.

Så här ska det se ut:
Ram, gaffel, styrstam, sadel(Selle Italia 125gram), sadelstolpe och flaskställ är tillverkat i kolfiber.
Växlar och bromsar är Shimanos 105 grupp som känns riktigt gedigen.
Originalhjulen är utbytta mot Shimanos Ultegra hjul.

Det blir najs att pressa lite mil med min nya Italienske vän!
Tills våren kommer så är det dock jag och Vispen som gäller. Uppläget är flåsträning i backe(tänk- "idioten" fast i uppförsbacke på cykel) två kvällar i veckan och en längre runda på helgen.

Känner du inte cykelsuget? Kolla Breaking away, den finns på PB:
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi3787129113/

Numero uno buona giornata!
/King papa

Kommentarer
Postat av: Magostini Giovalla

Belissimo!

2011-03-06 @ 21:34:25
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: Joel

Haha! Sjukt bra trailer, sjukt snygg cykel. Nu blir det fläskpannkaka.

2011-03-07 @ 18:39:12
Postat av: Björn

Sjukt bra film! Kolla in den. Fläskläpppannkaka.

2011-03-07 @ 21:18:35
Postat av: Johan

Hej,



Fin blogg!



Kikar på samma hoj. Får man fråga vad du fick ge? Begagnad? Nypris?

2011-06-11 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0