Veckans Psykling

Måndagens runda bjöd på punktering efter halva andra varvet. Slang och grejer fanns såklart med men när slangen är på väg dit så inser jag: 26tums slang! SATAN. Vad är det här! Den här ska inte vara här. Det fick bli en joggmedcykelhem istället. Biltemas dubb rekommenderas såklart inte. Om man inte gillar att köra med 1,5bars tryck såklart..
Idag var ambitionen där igen.
Nytt Hakkapellittan dubb fram och googles på hjälpte föga när snön stod som spön i nacken.
Vinterträningen är som väntat svår att få till.
Om snön håller i sig så får det bli en trainer snart.
Typ en sån här:
Hejdå från Björn

Kommentarer
Postat av: Crack-Nilas

Hej! Kul med snö igen! Här är det skönt att det inte är snö. Men jag är väl förberedd på det med bråddar på alla fyra ben. Var hos sjukgymnasten idag, hon sa att jag får börja gå passgång om ett par veckor. Bra, vill gärna lära mig det.

Med all frakt blev kalaset på 90 dollar för linnena. Det är strax under 600 kronor. Alltså typ 280 kronor per linne. Fortfarande värt. Pengarna kommer in på paypal typ imorn och då kan jag köpa. ring o tala om om du inte vill att jag ska köpa.

2011-02-10 @ 20:03:23
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: Dikembe Mutombo

Köp köp! Det är bråda tider för mesh! Jag förföröver.

2011-02-10 @ 20:23:50
Postat av: Tom Hanks

Sannerligen ett ymningt snöfall, från "Snowless in Sjöstan" till snow in på 24h. Dagens status: Alla bussar inställda och Tvärbanan (eller växlarna iaf) har fryst fast. Kan bli HB ikväll, Airblaster goggles kom i onsdags, väntan på linserna börjar bli lång...

2011-02-11 @ 08:28:11
Postat av: dansande pistolen

psykligt.

2011-02-11 @ 22:39:57
URL: http://thundercrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0