Nishiki Fixiki Tzatziki

Ett tidigare upplägg kring denna cykel postades sent i våras där jag skrev att denna cykel prompt inte skulle bli någon fixie eller uppgraderas på något sätt. Nu är planerna ändrade och jag har drygt lagt ut 2500 spänn på cykeln som kostade 180 kronor i inköp. Skapelsen ser för tillfället ut såhär:
Gjort på den:
-Halo Aerotrack bakhjul med Token 16T sprocket och Token låsring
-Token vevparti med ny fläshig, ickerostande shimanokedja
-Jalco framhjul med knasig ekring
-Björns gamla GT MTBstyre som jag kapat och satt grips på.
-Inskolningsframbroms är fortfarande på
Det som är lite roligt är att jag har en kompis härnere vid namn Ragnar som också åker fixed, han är en mycket rutinerad BMX-cyklist och hans specialité är numera att cykla oändligt långt på bakhjulet. Respect.
Idag tog jag en kortare träningsrunda ut till Läjet och tillbaka vid solnedgången, Pete Tongs radioshow i lurarna gjorde att jag cyklade i ett bra tempo. Bild längst ute på piren i solnedgången:
Firade av Klasskompis Stina igår med att gå på grekisk restaurang..TZATZIKI
/Nakashima Kamura

Kommentarer
Postat av: t.As

vad bra ! kul att kunna teca upp psykeln lite. jag vill också göra det, men jag orkar nog inte cykla så mycket. får se nästa sommar kanske då hoppas jag att frugan börjar knega, så jag kan köpa lite kul prylar till min cykel.

2010-10-01 @ 12:20:04
Postat av: Björn

Gillart! Kan kontra med en 3mila tur på ekerö som jag anton och erik gjorde igår kväll. Kallt men najs!

2010-10-01 @ 14:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0