Ny snowboard! LibTech TRS 154

Jag har precis köpt mig en begagnad LibTech TRS 154 av min vän Gustav Een. Den är utrustad med diverse konstigheter som jag ska försöka belysa med några bilder. Den har krokig sidewall och stålkant för "punktgrepp" vid isiga carves som dom kallar MagnaTraction och den är också en bananbräda. TRSen är den styva versionen av LibTechs bananbrädor och det kommer nog passa sig bra i kickers o lössnö. Som jag förhoppningsvis kommer att uppleva på min skolresa till BadGastein vecka 4.
När jag tog av de gamla klistermärkena så avtecknade sig en uppenbarelse, kanske mitt framtida öknamn?
På denna bild ser man tydligt den knögliga sidewallen:
Och på denna den lite underliga bananshapen:
Snowboardpepp! / Stallchefen a.k.a Orm-Ove

Kommentarer
Postat av: shrreder

I want one! giv me one! bra kap.

2010-11-16 @ 13:25:02
Postat av: Orm-Ove

okej, vem är shredder av er allihopa? det här med det interna börjar gå överstyr :)

2010-11-16 @ 14:12:43
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: råttan

det är jag... tog namnet från turtles! du vet råttan...

/grovsopen

2010-11-16 @ 14:19:03
Postat av: Fimpen

Bra jobbat, snowboardpepp på stadig uppgång även på östkusten. Ska bli intressant med en utvärdering av "knöggelkanten" här famöver.

För övrigt så tappade jag och Bollen om vår första ölsats för sekundärjästning på brygghögkvarteret ute i Stureby i lördags, blir förhoppningsvis någon form av provsmak när det lackar mot jul, om det blir drickbart. Projektet går under namnet Oppebrew.

2010-11-16 @ 21:01:55
Postat av: thomas

bra där tobbe! snowboardpepp är definitivt på uppgång. du får göra ett inlägg av det där bryggandet. lite process kartor o sånt.

2010-11-16 @ 23:12:39
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: Yngve Rall

Bra snorboard!

2010-11-17 @ 18:42:26
Postat av: torsten trall

nån som hörde mnk i dag? klas ringdetill ex fruns nya kille o snackade lite. ganska kul alltså.

2010-11-17 @ 22:52:58
URL: http://thundercrew.blogg.se/
Postat av: SonsTuttnor

[url=http://freeconsumerreviews.org/e-cigarette-reviews/]e cigarettes[/url]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0