Nishiki Arrow Speed (ny, tuff bild)

Det var stora cykelköparedagen igår tydligen! Min var troligtvis aningen billigare så jag hittade denna på loppis för 160 kronor. Det enda som behövde göras med cykeln för att kunna cykla på den var att köpa ett nytt däck. Efter lite internetsökning framgick det att cykeln är från mitten av åttiotalet och är utav lägre "mid-range"-klass och tillverkad i Japan...dvs, varenda komponent. Planen är att köra med den som växlad o nån gång i början av sommare gå igenom och putsa upp verenda del. Det enda jag kommer att göra är sätta på mina gamla snygg-pedaler o fixa korgar.


Hittade även orginal försäljningsblad, troligtvis från -88.


/Gianluca Bresotti

Kommentarer
Postat av: Anders

Den ser fin ut den där! Du får skaffa ett bättre lås bara!

2010-04-30 @ 17:43:58
Postat av: Björn

Den ser snabb ut! Ser fram emot cykelturer med bad i sommar. Ligga och glana på färjor. MKS pedalerna kommer sitta fint.



/Yoshi Takamura

2010-05-01 @ 10:59:34
Postat av: thomas

för folk i farten, jo jo, inte viket skit som helst alltså.

2010-05-01 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0