Disco..stort disco

Ja! nu ni grabbar, nu har man tagit igen för att man aldrig gick på GT-discona i gymnasiet!
Jag var i lördags på sensation white i köpenhamn med fem av mina klasskompisar. Riktigt kul är en underdrift. Det började med att vi åkte bil ner till lund där en av dom som var med bor. Där skulle det fixas, sminkas, donas, kissas, piffas o allt vad tjejer håller på med..jag var ready to go när jag hade fått på mig min vita uniform (som man måste ha för att ens komma in på festen) bestående av simons vita cheapmonday, en vit t-shirt, mina vita adidas-seglarmackor(se bild) och på topp fanns min gamla, vita stoneybaloneymössa..word!
Vi tog tåget över till köpenhamn från lund och var framme vid Parken (köpenhamns fotbollsstadion) vid sextiden. Efter mycket köande och om o men så kom vi iallafall in vid sjutiden när det hela drog igång. Det dansades givetvis hejvilt under hela kvällen och ingen av oss däckade ihop eller blev för full eller nåt vilket var riktigt smidigt när vi skulle hem. Hemma i Lund vid sex på morgonen..dödströtta.

hehe


Häng med nästa år om ni tycker det verkar fräckt;)

Det verkar finnas en del film på spektaklet men hittills har jag hittat dethär på tuben: http://www.youtube.com/watch?v=UB1AydqQrqg

/Niell-ass

Kommentarer
Postat av: Nilas

för dom som vill finns alla dj-set att ladda ner här:



http://alldj.org/index.php?name=News&op=Article&sid=30540

2009-11-02 @ 17:15:03
Postat av: Anonym

bra jobbat mr white. börjar få lite dans abstinens, få se när det blir galej nästa gång. ser sjukt fett ut för övrigt!

2009-11-02 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0